Vragen en Antwoorden
over

Abonnementen en Registratie

Vragen en Antwoorden
over

Auto Oplaadstations

U kunt een account aanmaken als bedrijf en als particulier.

  • U kunt een laadpas aanvragen, bij het aanmaken van uw account.  Tijdens uw registratie wordt u gevraagd of u een laadpas wilt aanvragen.
  • Indien u al een Ecotap account heeft kunt u een mailtje sturen naar helpdesk@ecotap.nl. Geef hierin uw klantnaam, klantnummer en het aantal pasjes dat u wilt aanvragen. Geef tevens aan of u uw laadpas nodig heeft voor privé en/of openbaar laden.

Wanneer u deze voor 15:00 uur aanvraagt, wordt het dezelfde dag nog naar uw adres verstuurd.

Wellicht heeft u een laadstation met registratie aangeschaft en moet uw laadstation nog worden geactiveerd.
Klik hier wat u hiervoor moet doen om uw laadstation te activeren. Heeft u uw laadstation al geactiveerd en uw laadstation doet het nog niet, stuur dan ons een mailtje naar helpdesk@ecotap.nl. Geef in uw mailtje uw klantnummer en uw laadstationnummer en evt. uw mobielnummer aan.  We zullen u zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

  • Indien u laad met een oplaadstation met een drukknop, dan dient u eerst de laadkabel te koppelen aan uw E-voertuig. Vervolgens koppelt u de (type2)-stekker in het laadstation. Vervolgens drukt u op de knop. Na een aantal seconden hoort u een piep en begint de laadprocedure te starten. Het lampje is nu blauw.
  • Indien u te maken heeft met een laadstation dat met een laadpasje dient te worden opgestart klik dan hier

Vragen en Antwoorden
over

Fiets Oplaadpunten

Vragen en Antwoorden
over

Solarbenches