Service Voorwaarden

Voordat wij uw melding in behandeling kunnen nemen, zijn er een aantal punten waarvan u op de hoogte moet zijn. Zodra u deze punten heeft doorgelezen zullen wij de melding in behandeling nemen.
Bij de standaard fabrieksgarantie van 1 jaar:

Bij de standaard fabrieksgarantie van 1 jaar:
-Stelt Ecotap haar helpdesk beschikbaar
-Komt Ecotap op locatie om het probleem gratis op te lossen

Wat als de garantie na 1 jaar voorbij is:
-Stelt Ecotap haar helpdesk beschikbaar
-Als wij bij u op locatie moeten komen rekenen wij een uurtarief van € 44,00 per man/per uur
-Berekening uurtarief vertrek Boxtel en aankomst Boxtel
-Vervangen onderdelen zullen wij in rekening brengen.

Verleng uw garantie met 4 jaar met het Garantie Plus contract:
U kunt bij Ecotap een Garantie Plus contract afsluiten:

Ecotap Homebox: € 199,00
Ecotap AC Laadstations: € 340,00

Voorwaarde is dat u dit contract afsluit binnen het eerste jaar van aankoop. Het Garantie Plus contract heeft een looptijd van 4 jaar. Wilt u zorgeloos kunnen laden dan adviseren wij dit te doen zodat u geen bijkomende kosten heeft. Deze kosten kunt u meenemen in de fiscale regeling Mia/Vamil.

Wat als uw contract afgelopen is:
-Dan nemen wij contact met u op om u een servicecontract aan te bieden.


garantie1+garantie4Het Garantie Plus contract omvat het volgende:
1. Het verhelpen van alle storingen en klachten van uw oplaadpunt. Met uitzondering van zie:”Uitzonderingen service”
2. Gratis vervangen van onderdelen.
3. Alle arbeid- en voorrijdkosten.
4. Klachten en storingen zullen zo spoedig mogelijk worden verholpen.
5. Gratis gebruik van onze helpdesk.