Ecotap

Support

Helpdesk

Om ervoor te zorgen dat u snel weer kunt laden is onze helpdesk 24/7 bereikbaar
om storingen van uw laadpunt(en) zo snel mogelijk op te lossen.

TEL: +31 (0) 411 74 50 20

Faq

Meest gestelde vragen en antwoorden
 
  1. Koppel uw laadstekker in het Ecotap Laadpunt
  2. Koppel uw laadstekker in de auto
  3. Ga met uw pasje één keer over het scanpunt boven het desbetreffende laadpunt.
  4. Wacht totdat u een piep hoort (binnen 3 seconden). Indien het lampje blauw wordt, begint het laadproces.
  5. U kunt het laadproces beëindigen door uw pasje weer over het scanpunt te laten gaan, te wachten op de piep en vervolgens de stekker te ontkoppelen.

Statusaanduiding

  • Groen: Accu vol
  • Blauw: Laden
  • Rood: Niet Beschikbaar/Storing
  • Knipperend Groen: Standby
  • Knipperend Rood: Pas onbekend of kabel niet correct verbonden
U kunt een account aanmaken als bedrijf en als particulier.
Indien u al een Ecotap account heeft kunt u een mailtje sturen naar helpdesk@ecotap.nl of bellen naar +31 (0) 411 74 50 20. Geef hierin uw klantnaam, klantnummer en het aantal pasjes dat u wilt aanvragen. Geef tevens aan of u uw laadpas/laadsleutel nodig hebt voor privé en/of openbaar laden.

Garantie Plus contract

Verleng uw garantie tot 5 jaar met het Garantie Plus contract:

  • Ecotap Homebox: € 199,00
  • Ecotap AC Laadstations: € 340,00

Voorwaarde is dat u dit contract afsluit binnen het eerste jaar van aankoop. Het Garantie Plus contract heeft een looptijd van 4 jaar.
Wilt u zorgeloos kunnen laden dan adviseren wij dit te doen zodat u geen bijkomende kosten heeft.
Deze kosten kunt u meenemen in de fiscale regeling Mia/Vamil.

Het Garantie Plus contract omvat het volgende:

  1. Het verhelpen van alle storingen en klachten van uw oplaadpunt.
  2. Gratis vervangen van onderdelen.
  3. Alle arbeids- en voorrijdkosten.
  4. Klachten en storingen zullen zo spoedig mogelijk worden verholpen.
  5. Gratis gebruik van onze helpdesk.

Wat als uw contract afgelopen is?:

  • Dan nemen wij contact met u op om u een servicecontract aan te bieden.

Service voorwaarden

Voordat wij uw melding in behandeling kunnen nemen, zijn er een aantal punten waarvan u op de hoogte moet zijn.
Zodra u deze punten heeft doorgelezen zullen wij de melding in behandeling nemen.

Bij de standaard fabrieksgarantie van 1 jaar:

  • Stelt Ecotap haar helpdesk beschikbaar
  • Komt Ecotap op locatie om het probleem gratis op te lossen

Wat als de garantie na 1 jaar voorbij is?:

  • Stelt Ecotap haar helpdesk beschikbaar
  • Als wij bij u op locatie moeten komen rekenen wij een uurtarief van € 44,00 per man/per uur
  • Berekening uurtarief vertrek Boxtel en aankomst Boxtel
  • Vervangen onderdelen zullen wij in rekening brengen

Installatie handleiding Laadpunt Duo

Installatie handleiding DC wandlader

Laadpunten in Nederland